About Me

My photo
I'm just a simple girl so this blog is about anything that i feel n i will make sure that it is simple as me but still can give something useful to my reader...ok,st0p dengan tembirang..nway i'am not going to use english during writing anything in this blog...i'am going to use my bahasa ibunda which is bahasa malaysia n francais...yeap!! no typo error...francais babyyyyyy.....i love pariS~~~

Friday 20 January 2012

ca c'est ma vie...est j'addore!mErci moN diEu AllAh S.W.T....

 
#je suis ou je suis est tu ne peux pas me changer#
#parce que dieu me create comme ca#
::aujourd'hui peut être je suis une personne normale, demain peut-être je vais faire une histoire...::
::la possibilité dans notre vie est belle::
♥ 20.01.2012 ♥

3 comments:

  1. alamak...apa tu cik?? i x faham la..boleh bah kan google translate? hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe...maksudnya tu atie... :)
      ::saya adalah saya dan tiada sesiapa boleh mengubah kerana tuhan telah mencipta saya begini rupa,mungkin hari ini saya adalah insan biasa siapa tahu esok saya bakal melakar sejarah::

      Delete
    2. hehehe..bila google translate lain² ja dia pi translate. haha

      Delete