About Me

My photo
I'm just a simple girl so this blog is about anything that i feel n i will make sure that it is simple as me but still can give something useful to my reader...ok,st0p dengan tembirang..nway i'am not going to use english during writing anything in this blog...i'am going to use my bahasa ibunda which is bahasa malaysia n francais...yeap!! no typo error...francais babyyyyyy.....i love pariS~~~

Friday 20 January 2012

caNtik: kAdangKala sUbjektif kadaNgkala 0bjEktif [bhgn 2]

Assalammualaikum....
syukur alhamdulillah....
saya masih diizinkan Allah S.W.T untuk bangun dengan sihat dan cergas di pagi yang tenang dan indah ini.
Salam Jumaat kawan2.... [^.^]V~
ary ni masih nak bincangkan pasal 'cantik'......
topik ni mungkin sampai bila pun tidak akan selesai saya bincangkan....
mungkin kerana terlalu mencintai 'cantik' itu.......
tidak dapat saya nafikan....
semua yang cantik nak saja saya miliki...
pada entry kali ni saya nak share dengan pembaca blog saya yang tak seberapa ni dengan 2 lagi lagu yang 
 menyentuh soal 'cantik' atau dalam BI bahasa ibunda 'beautiful'...
harapan saya lagu-lagu nie boleh memberi terapi kepada individu2
di luar sana yang merasakan bahawa mereka tidak cantik....
ehhhhssss!!!! nak marah nie!!! [>,<]""
tidak ada sesuatu yang diciptakan Allah S.W.T yang tidak cantik.
.
.
.
.
.
.
.


0ne Direction : What makes you beautiful...

.....

 Chester See: God Damn You're Beautiful...



 

No comments:

Post a Comment